Payit voor
bedrijven

Het pensioen van een collega vieren of samenleggen voor een leuk kerstfeestje? Met één link verzamel je snel het benodigde bedrag bij verschillende medewerkers. Met Payit behoud je makkelijk een overzicht van wie al betaalde zonder veelvuldig de rekening te moeten controleren. Zo blijft evenementen organiseren leuk én eenvoudig!

Beginnen met Payit
mainbanner mainbanner

Tevreden gebruikers getuigen

“Ons feestcomité leidt de barbecue in goede banen. Niet evident, want we verwelkomen zo’n 150 à 200 medewerkers met hun familieleden. Deze keer verliepen de inschrijvingen via Payit en dat ging supervlot. Grootste voordeel aan Payit? Je ziet direct wie heeft betaald en dus is ingeschreven en wie niet. Dit betekent minder controlewerk … en dus veel tijdswinst.”

S.K., project manager

“Sommige collega’s betaalden vroeger het verkeerde bedrag of zetten een foute mededeling bij hun overschrijving. Sommigen betaalden zelfs nog cash. Dat betekende extra workload voor de organisatie. Dankzij Payit is het bedrag altijd correct en weten we makkelijk wie al heeft betaald: superhandig! Omdat betalen zo snel gaat, verliezen collega’s het niet meer uit het oog. Dubbel zo leuk!”

C.H., finance manager

“De happening in ons bedrijvencentrum bracht niet alleen bedrijven en medewerkers dichter bij elkaar, ook het gesteunde goede doel was ons uiterst dankbaar. Tijdens de laatste editie gebeurde de inzameling via het Payit dashboard. Iedereen met de betaallink kon zo vlot de gewenste hoeveelheid bestellen en onmiddellijk betalen via smartphone of pc.”

V. V. – onthaalmedewerker bedrijvencentrum

Pluspunten

Veiligheid troef

Rechtstreekse inning

Geen administratie

Geregeld in één klik

Ontdek de meerwaarde van Payit in bedrijven?

Beginnen met Payit